Sociální sítě a média generující zisk
„Staráme se o sociální sítě s respektem. Pečujeme o ně a sledujeme jejich účinnost a návratnost.“
Strategická správa sociálních sítí
Výkonná, osobitá, barevná a vynalézavá
Plán vytváří základ úspěšné firemní strategie na sociálních sítích. Kam směřujeme, čeho chceme dosáhnout, koho chceme na facebooku, instagramu, twitteru nebo youtube oslovit?
Důležité statistiky
Prezentace na sociálních sítích a pravidelná komunikace je důležitou součástí kompletního portfólia vaší značky. Každý zákazník či klient je specifický. Pohybuje se na různých platformách a využívá odlišných nástrojů. Preferuje jiné zacházení. Jedno však máme všichni společné. Sociální sítě potřebujeme k životu.
- Facebook je třetí nejnavštěvovanější webovou stránkou na světě.
- Počet lidí na sociálních sítích v ČR je 5,7 milionu (54 % populace).
- Přes mobilní telefon je připojeno 4,8 milionu uživatelů (47 % populace).
- Průměrný denní čas na sítích je téměř 2,5 hodiny.
- Na facebooku se pohybuje přes 5,3 milionu čechů.
- Sociální sítě v ČR využívá 52,6 % žen a 49,4 % mužů.
- Senioři 65+ jsou nejrychleji rostoucí skupinou uživatelů facebooku.
- Počet zobrazení reklam roste a průměrná cena za reklamu klesá.
- Nejpočetnější věková skupina uživatelů je mezi 25 až 44 let.
Co všechno můžete prostřednictvím sociálních sítí zvládat
- Oslovit vaše nové a stávající zákazníky
- Komunikovat s vašimi novými a stávajícími zákazníky
- Budovat obsah, který lidé baví, který se líbí, a který vzdělává
- Definovat svojí cílovou skupinu zákazníků a pravidelně s ní pracovat
- Vytvářet kampaně, které budou plnit cíle a vydělávat peníze
- Inzerovat na sociálních sítích
- Vyhodnocovat získané statistiky, analyzovat je a posouvat se k cíli