Výkonnostní marketing jako investiční příležitost

„Reklamní kampaň je skvělým módním doplňkem, nikoliv hlavní pilíř komplexní marketingové strategie.“

SEO2 reklamní kampaně

Jak správně přemýšlet o reklamní kampani

Reklamní kampaně jsou pro nás součástí celku strategického marketingu. Nesmíme od sebe v žádném případě oddělovat jednotlivé části. Úspěšná kampaň se nám začíná rýsovat už na první schůzce, kdy si s klientem rozebereme dostupný soubor firemních dat. Víme, že opakování je matka moudrosti, proto jen pro osvěžení připomínáme: „Bez plánu nedosáhneme vytyčeného cíle.“ 

Co je základem úspěšné kampaně

Webové stránky

Základním stavebním kamenem úspěšné strategické kampaně jsou vaše webové stránky. Přistávací plocha pro veškeré online a offline aktivity vašeho marketingu. Bez správně fungujícího, přehledného a srozumitelného webu, nezahrajete zvučný tón pro sluchovod vašeho zákazníka. Pokud už máte vyladěné webové stránky, můžeme společně pokračovat k dalšímu důležitému kroku.

Pokud potřebujete poradit se správným fungováním webových stránek, přečtete si něco o tvorbě webových stránek, anebo nás kontaktujte. Mrkneme se na vaše webové stránky.

Optimalizace webových stránek

S čím se v praxi velice často setkáváme? Klient si nechá vytvořit nové webové stránky. Zaplatí freelancerovi nebo agentuře, která se na svých stránkách prezentuje skvělou zručností v oblasti SEO a přesto se stránky po několika měsících správně neindexují. Optimalizace pro vyhledávače je prací pro maratónce, skvělý čtvrtkař zde své uplatnění nezužitkuje. Nechte si zkontrolovat stav své optimalizace webových stránek.

Kampaň potřebuje k životu výbornou optimalizaci, na které se pracuje ještě před samotným spuštěním výkonnostního marketingu. 

Jste offline. Zkontrolujte prosím své připojení k internetu.

Zanechte nám na Vás kontakt